schrijf je in op onze Volg ons
Albert Heijn

1 minuut gratis winkelen en alles in het winkelkarretje laden wat je kan. Albert Heijn gaf dit in hun ‘Kassah’-campagne niet 1, maar 1000 keer weg.

Bij elke 10€ aan boodschappen kregen klanten een kraslot waarmee ze kans maakten op 1 van die 1000 minuten gratis winkelen. Van het campagnebeeld over de krasloten en het online platform tot de instore materialen, Kiliwatch mocht het allemaal uitwerken.
De actie was een overdonderend succes, met heel veel blije gezichten. En dat toverde ook bij ons een glimlach op onze gezichten.

  1. key visual
  2. logo
  3. instore materialen
  4. kraslot
  5. online platform
  6. handling
Albert Heijn - Kassah campagne
Albert Heijn - Kassah campagne
Albert Heijn - Kassah campagne
Albert Heijn - Kassah campagne
Albert Heijn - Kassah campagne
Zin om met ons in zee te gaan?
Geef ons een seintje